AYUNTAMIENTO DE POLOP DE LA MARINA - Viernes, Agosto 23, 2019
   
Letra

Busque en nuestra web



Avda. Sagi Barba, n° 34 - 03520
ayto@polop.org  96 587 01 50
Ayuntamiento de Polop de la Marina

Festes Sant Ramon 2018

Festes Sant Ramon 2018

Xirles celebrarà les seues festes de Sant Ramon des del dissabte 25 d'Agost fins al dissabte 1 de setembre.

Des del dissabte 25 es podrà gaudir de revetles i actes i a partir del dimecres la despertà amb dolçaina i pirotècnia des de les 9:00h ens disposarà per a gaudir des de primera hora de totes les activitats preparades.

A més dels actes lúdics, les festes en honor a Sant Ramon Nonat comptaran amb les tradicionals processons de la Verge del Rosario, el Santíssim i el Sant Patró.

Enguany com a novetat, en el seu tancament festiu, els “Dimonis Polopins” celebraran el primer correfoc pels carrers de Xirles el dissabte 1 de setembre.


Xirles celebrará sus fiestas de San Ramón desde el sábado 25 de Agosto hasta el sábado 1 de septiembre.

Desde el sábado 25 se podrá disfrutar de verbenas y actos y a partir del miércoles la “despertá” con dulzaina y pirotecnia desde las 9:00h nos dispondrá para disfrutar desde primera hora de todas las actividades preparadas.

Junto a los actos lúdicos, las fiestas en honor a San Ramón Nonato contarán con las tradicionales procesiones de la Virgen del Rosario, el Santísimo y el Santo Patrón.

Este año como novedad, en su cierre festivo, los “Dimonis Polopins” celebrarán el primer correfoc por las calles de Xirles el sábado 1 de septiembre.


Enlace relacionado con la noticia:



Haga click para volver atrás

Zona Privada